Zamieszczone przez endrju
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Skoda cię oleje bo ma to w dupie. Jesteś sam przeciwko wielkiej maszynie!!! Sam to wałkowałem i mają cię w dupie. Auto zaczęło napieprzać przy 36 tys , teraz mam 50 tys i nie zamierzam z tym nic zrobić. Jak trzaśnie to będzie dopiero rozpierducha bo od razu do sądu!!! A ja na waszym miejscu bym się nie pchał po nową octavię. Niech wam sprzedawcy powiedzą jakie to jest dobre auto i jakie ma zawieszenie z tyłu?? Zawieszenie zależne czy nie?? Poszli o kosztach i zmienili zawieszenie z mcpersona na belkę. I co ?? Nasza octavia zapierdziela po zakrętach a tamta ląduje w rowach. Ostatnio pokazali to w Automaniaku na TVN Turbo. Dla mnie te auta to totalne dno. Kupiłem pierwszy i ostatni raz a skusił mnie silnik. Na koniec powiem tyle szef pewnej firmy z którą współpracuje ma takie same 1.4TSI 122 km. W aucie wymieniali już napinacz, nastawnik, sprzęgło, skrzynie przejechane prawie 100 tys i powiedzieli żeby się już go pozbył bo to już koniec silnika. Żenada totalny syf i dno ja to określe tak TSI to Total Shit Inside.
Komentarz
-
-
soszek1980,
Nowa Skoda Octavia będzie sprzedawana z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia. Oś z belką skrętną będzie montowana w przypadku aut z silnikami benzynowumi o mocy do 103 kW (140 KM) i silników wysokoprężnych o mocy do 110 kW (150 KM). W przypadku większych mocy oraz przyszłego napędu na cztery koła (Combi) i zasilania gazem ziemnym CNG, będzie stosowana nowo opracowana oś wielowahaczowa.Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Odebralem auto z serwisu po "diagnozie" i ciagle czekam na decyzje SKODY. Ale - po dolewce oleju zgrzytanie jakby ustalo narazie. Jezdze od tygodnia i ani razu sie nie zdazylo poranne chrobotanie.
Zobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja bo swoje juz zaplacilem za auto a i gwarancja sie skonczyla. Ech te czasy jednorazowej tandety...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endrjuAle - po dolewce oleju zgrzytanie jakby ustalo narazie. Jezdze od tygodnia i ani razu sie nie zdazylo poranne chrobotanie.
Zamieszczone przez endrjuZobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja bo swoje juz zaplacilem za auto a i gwarancja sie skonczyla. Ech te czasy jednorazowej tandety...
generalnie nie odpuszczaj :!:
btw
w którym ASO tak walczysz :?:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endrjuZobacze jaka bedzie odpowiedz SKODA Polska. Znajac zycie pewnie mnie zleja
Komentarz
-
-
No i mnie dopadło.
Przy zimnym silniku zawory klepią, podwyższone obroty i turbina załączona.
Po ok. 30 sek ustępuje objaw. Kolejne odpalenie już OK.
Auto przejechało .................. raptem 4500km od .. 13 lutego 2013. "ku chwale ..." :twisted:
Tylko się zastanawiam jechać do TMT, gdzie kupione (zresztą najbliżej) czy Elcar albo Gall.
Jak O1 -silnik AXR bez problemów do tej pory, tak ten już mnie wk..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mzimnoPrzy zimnym silniku zawory klepią
Zamieszczone przez mzimnopodwyższone obroty
Zamieszczone przez mzimnoi turbina załączona.
teraz jak jest cieplej to masz po wł zimnego dogrzewanie katalizatora, większe spalanie i głośniejszą pracę (było wyjaśniane)
Komentarz
-
-
Nigdy tak nie było.
Zaczęło się od wczoraj.
Po odpaleniu słychać.
Czyli co? Ten typ tak ma, jak silnik jest zimny, a temp zewn wyższa to zwiększone obroty, przez co turbo chodzi??
Nie chciałbym w sierpniu jadąc do chorwacji wzywać pomoc. Kij w ucho gwarancję. Wolę dmuchać na "zimno" i beztresowo spędzić urlop.
Komentarz
-
-
Głośny rozruch - możliwe kłopoty z rozrządem. Trzeba sprawdzić.
Nie mniej, u mnie był wymieniany nastawnik dawno temu, a problem powraca. Siłą rzeczy koncern VW nauczył mnie podejścia "mam to w dupie" :diabelski_usmiech
Zatem klekot klekotem, ale jak na razie autko śmiga, a ja bije kolejne rekordy na autostradzie (mam nadzieje, że młodzież tego nie czyta, bo będzie mi wstyd).
Mam nadzieje, że kiedyś kupię sobie ... Hondę2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
1. Rozgrzewanie katalizatora. Normalna sprawa każdy z nas to ma - choć moim zdaniem powinno być w instrukcji wyraźnie napisane, że taki rozruch może występować, bo nie jest on obserwowalny za każdym razem a jedynie w specyficznych warunkach:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
2. Spieprzony rozrząd:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Tak czy inaczej - masz wątpliwości, jedź do ASO. Zapłaciłeś, coś Ci się wydaje, niech wyjaśnią co i jak.
Komentarz
-
-
mzimno,
weź ochłoń
od 2012 jest wszystko poprawione :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mzimnoNo i mnie dopadło.
Przy zimnym silniku zawory klepią, podwyższone obroty i turbina załączona.
Po ok. 30 sek ustępuje objaw. Kolejne odpalenie już OK.
Auto przejechało .................. raptem 4500km od .. 13 lutego 2013. "ku chwale ..." :twisted:
Tylko się zastanawiam jechać do TMT, gdzie kupione (zresztą najbliżej) czy Elcar albo Gall.
Jak O1 -silnik AXR bez problemów do tej pory, tak ten już mnie wk..VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Sam bym ją chętnie unicestwił. Pytałem CompSportu, ale otrzymałem odpowiedź: "da się, ale nie robimy tego" :roll: . Skoro jednym z parametrów niezbędnych do uruchomienia procedury jest odpowiednio wysoka temp. powietrza zewn., zacząłem się zastanawiać nad prostym układem, który np. na 30 sek. od momentu włączenia zapłonu, oszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn. Oczywiście bez przesady, tak aby nie włączył niepotrzebnie "ssania".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andysoszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn
Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiZamieszczone przez Andysoszuka ECU silnika, podając niższą temp. zewn
Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFi
No nie zdziwił bym się gdyby chodziło o temperaturę zasysanego powietrza albo jeszcze jakiś inny magiczny parametr.
Mnie w tej procedurze wkurza jedno - nie da się jechać jak trwa... reakcja na pedał gazu jest wtedy przynajmniej dziwna.
Komentarz
-
Komentarz